bada

va underbart det är nu när det är toppen väder.
Igår var jag o de små kidsen hos mina föräldrar och badade i poolen, helt underbart med en pool. Förhoppningsvis så har vi en till nästa säsong. Vi funderar på att skaffa en fiberglaspool 3x5 m, får inte plats med ngt större när vi bygger ut huset. 

barnen stannade hos sin mormor och morfar igår och sov över medan jag åkte hem och fixade med uthyrningen och åt en sen lunch med Sara. Därefter kom syster och vi tog en cykeltur runt hela stan. Vi stannade i rosta på kliniken och kikade lite. jag längtar så mkt tills barnen går på dagis och jag kan satsa helhjärtat på att starta företaget.

Jag o mannen tänkte gå på bio igår kväll när vi var småbarnsfria men det går ju inte en enda bra film så här års så vi blev hemma i soffan o myste istället. tillochmed lite trevligare än att gå på bio.

Imorse åkte jag till barnen i hallsberg mor och syster var hemma med dem. Karin och Polly kom oxå över och badade med oss även om karin var en riktig badkruka ;-) Första doppet i år. kom igen karin, det är 2 augusti!

Nu på kvällen kom Cilla och Johannes över på en fika och för att Cilla ville intervjua mej om min syn på Gud. Det var väldigt trevligt att ses. måste bli mer.

Jag och Lukas har tittat på film fram till nu. min låtsasfru med Adam Sandler, Jennifer Aniston och Nicole Kidman måste säga att vi skrattade en heldel. om man inte vill se en djup och seriös film utan bara vill skratta lite var den toppen.

Nu ropar Ludde på mej i sängen, tänk om han ngn gång kunde sova en hel natt. Utan att vakan tre timmar efter att han somnat varje kväll. Min lilla (stora :-) )snutt.

god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0