Feber

God morgon!
Igår kväll började jag få lite huvudvärk och mådde illa. Jag tog en Ipren och gick la mej. Sen vaknade jag vid två och frös som bara den. Kände mej febrig. Törstig som jag var gick jag och tog ett glas vatten och ännu en tablett. Tog tempen 38,7. Inte undra på att jag frös. Därefter kunde jag inte somna om. Blev alldeles svettig. Edith sov bredvid mej. Så när jag väl somnat vid fem ville hon ha välling. Allt inplanerat idag kändes som det bara var och stryka. Men icke. Imorse när Göran åkt med barnen till dagis så kunde jag inte somna. Det var bara och hoppa upp. Käka frukost. Dricka en kopp kaffe och en till för feberns skull. :-)
Nu sitter jag på formkliniken med webbdesignern och Carina. Vi måste få ordning på hemsidan. Sen ska jag iväg och byta däck på bilen på Philipsson bil. Efter det ska jag till telenor och skriva över mitt abonnemang på företaget istället.
Så trots febern så är det bara att köra på iofs så känns det inte som jag har feber längre så det var nog världens kortaste influensa. Edith blev ju frisk igår kväll så vi hade väl samma sak.
Bra immunförsvar ;-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Skickar en krya-på-dig-kram från Smedjan! :)

2011-11-04 @ 19:51:43
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Heidi ! Hoppas ni har det bra "där ute" :-) kul att du hittade hit. Jag ska definitivt hitta till dej! Kram

2011-11-05 @ 01:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0