Toppen schampoo

Eftersom jag fick så flottigt hår när jag var gravid och ammade så har jag de senaste tre åren använd head and shoulders för fett hår. (alltså motverka fett hår, tänker bara på Hassan av schampoo för fett hår :-) ) men nu har jag köpt från ett annat märk för jag tycker mitt hår känns sämre av head and shoulders. Sen är det ngt miljöfarligt ämne i det och det känns inte rätt. Så tillbaka till det nya. Det är för skadat och färgat hår. Det känns riktigt bra än så länge får se om jag vaknar upp som en flottpropp imorn eller om håret kan vara fint i iaf två dagar. Hoppas!

Ikväll ska jag träffa jossan o cilla på bara vara för en kaffe. Ska bli så kul evigheter sen!

Tavlan är såååå snygg btw :-) Kommer upp bild ngn dag!

Jag vet att jag ser jätte deppig ut på bilden. Tänk va färglös man är utan smink :-( vacker utan spackel? Don't think so!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jo Anna, du är vacker utan spackel!

2011-11-03 @ 21:17:13
Postat av: Anna

Tack Fia. Snällt av dej. Jag glömde föresten tacka för den fina blomman och fikat.

2011-11-03 @ 22:59:05
URL: http://mormorochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0