Frukost i parken

Inatt mådde jag pyton. Kunde knappt röra huvudet utan att det kändes som om det skulle sprängas. Jag gick upp vid fem och tog lite tabletter. Då hade febern kommit tillbaka. Jag fattar inte att det aldrig ger sig.

Imorse kom mannen upp och hade feber han med :-( så han fick gå och lägga sig igen samtidigt som jag gjorde i ordning frukost som vi kunde ta med ut till parken. För har man småbarn så kan man inte ligga sjuk båda två ngn måste ju sysselsätta dem oxå. Det värsta som finns är att vara hemma med sina barn när man mår dåligt. Blir de uttråkade blir det bara massa tjafs och stoj. Så jag och barnen mötte upp Hanna, Johannes och Alfred i parken för frukost och lite lek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0