God morgon söndag du sköna dag

Gårdagen spenderades med syster, man och barn på besök över lunch samt Päronpajs bakande (av mannen) och filmtittande. Men framför allt spenderades kvällen uppe i adolfsberg på kräftskiva.

En trevlig kväll med många kräftor, snaps (inget för mej dock jag dricker bara ett glas vin eller en öl nuförtiden, pretto som jag är ;-) ) mycket västerbottenpaj och goda kantarellmackor. Vi fick dock avsluta kvällen lite tidigare än vi tänkt eftersom Edith inte tänkte sova där. Det kan ha varit att jag skojade med henne om att hon och Ludde kunde sova över där som gjorde ett hon inte tänkte somna och riskera att bli lämnad där :-/ hemsk tanke om det var så, stackars liten. Jag ska inte skoja om det mer.
Iaf åkte vi hem vid strax efter elva för då var hon så trött att hon ville åka hem. Men vi hade en väldigt kul kväll ändå.

Idag ska vi till mannens bror och fira honom och fästmö. Vi var ju sjuka veckan han fyllde och har därav inte firat honom än. veckorna springer iväg snabbt men idag ska vi dit iaf.

Ikväll måste jag repa lite för på tisdag ska jag spela in en reklamfilm/inspirationsfilm för STARTcentrum. En film om ungt entreprenörskap.
Och repa och repa kanske är att ta i eftersom jag ska prata om mej själv. Vilket inte är allt för svårt men eftersom det jag säger ska inspirera unga till att bli entreprenörer så är det bra att gå igenom frågorna och tänka ut vad jag ska säga.

Massa god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0