Höjdhopp och diskus

Huvudvärken släppte inte i natt. Så tråkigt att ha ont i huvudet men det hjälper ganska bra med tabletter. Jag blev rekommenderad att ta bamyl koffein av min mor för länge sedan som fått rekommendationen av mormor och om ingen annan tablett hjälper tar jag alltid en sån de brukar hjälpa. Fast det värsta är inte huvudvärken utan det är att jag blir så yr. En nackdel att vara lång med lågt blodtryck är att jag inte kan böja mig ned utan att ta stöd av ngt när jag reser mej nu när jag är sjuk. Vet inte om blodtryck blir lägre när man har huvudvärk men det blir alltid så.

Jaja nog med sjukdomar. Jag tar iaf en dag "ledigt" idag. Min man tog med jobbmobilen och jag ska bara lägga ut sängkläder, ta in frukost och städa av lite.

Just nu ligger jag i soffan och tittar på höjdhopp och diskus. En helt lagom spännande sport när man är lite slö. Jag tog på mej ett linne och bikinitrosor så det känns som sommar. Idag skiner ju solen borde kanske masa mej ut sen fast det kanske inte är det bästa att sitta i solen när man mår lite dåligt. Men inte har jag ngn doktor som läser här inte :-) en och annan sjuksköterska kanske ;-)


Här ute borde jag sitta nu. Detta är i början av sommarn för idag använder inte ngn av barnen armpuffar. Ludde för han inte behöver Edith för att hon tror att hon kan allt som Ludde kan. :-) Småsyskons syndrom?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Äh sol och frisk luft är bra, bara du ser till att dricka mycket så du inte blir uttorkad. Solen är väl inte alltför varm nu heller ;)

2012-08-09 @ 11:51:11
Postat av: Anna

Låter bra då ska jag nog gå ut och sätta mej en stund. bra med sjukvårdsupplysning via bloggen ;-)

2012-08-09 @ 11:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0