Lamino, Wilma och höggravid syster

Idag har jag varit med min höggravida syster. Vi har hälsat på hos farfar, lunchat med vår mor, handlat på snabbgross, tittat på möbler och varit hundvakt åt Wilma. Vilket jag ska vara nu i två månader medan Hanna jobbar. Dock får vi se för de ringde angående ett jobb jag sökte och ville att jag skulle komma på intervju. Så vi får se blir det jobb så får väl hon hänga med Svea på dagarna eller vara på hunddagis.

Jag är även handlat två lamino stolar (fåtöljer) har så länge spanat på dem men vi har inte haft plats men nu så blir det perfekt ute i nya vardagsrummet. Som förövrigt ska vara klart om två veckor :-) så skoj. Vill ha sovrummet idag.

Nu på kvällen har syster och min far varit här och umgåtts. Syster lagade god mat, pappa lekte med barnen och jag städade tvättstugan och sorterade linneskåpet så seriöst ;-)

Nu sitter jag och mannen och tittar på vetenskapensvärld. Så skönt och sitta en stund.

Imorn ska jag till Skatteverket på utbildning om moms. Sen ska jag träna på lunchen det är ju över två veckor sedan jag tränade. Envis förkylning har förstört min träning men nu så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0