Nörden i mig älskar rubiks kub!

Det är inte min utan den var med i julklappsbytet där jag kom över fyra trisslotter som gav noll. Av någon anledning så hamnade rubiks kub i vår påse. Mitt undermedvetna som snodde jessicas paket :-/ . Den låg iaf där i påsen när jag packade upp grejerna ngn måste ju ha velat att jag skulle vilja ha den :-) den har iaf sedan uppackandet legat och stirrat på mig. Tills för en vecka sen då jag tänkte att den måste gå och lösas och eftersom jag älskar sånt som har med tänk och knåp så har den varit en följeslagare senaste veckan. Göran sa precis åt mej att jag måste lägga av med den innan han gick ut och sprang. Men han ska få se hur fin den är när han kommer hem!
För wihoooo jag har löst den. Grattis till mig!

Jessica och Andreas hör av er när ni vill ha tillbaka den (jag menar ni har väl saknat den ;-) )

Bildbevis!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oj, man kan ju nästan tro du är intelligent! ;)

2012-01-10 @ 19:00:11
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Sara

Imponerande att du klarade av den! Kul att den kom till användning. Vinflaskan du gav kom också till användning :)Kram

2012-01-12 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0