Dagen blev inte som tänkt

Idag skulle vi inte vara hemma. Men det är vi. Mor och far skulle vara barnvakt men pga omständigheter så gick inte det. Varav vi avbokade vår hotellnatt och stannade hemma med barnen.

Vi blev bjudna på lunch av Hanna och Johannes. De kom hit och lagade lax och potatis. Mums

De var med till parken och gungade o lekte. Vi plockade kastanjer och kottar. Skatter som ludde kallar det! Undertiden sov min pappa på vår soffa. Han mådde illa. Hoppas han inte har kräksjukan! Vill inte ha det till påsk. För tre år sedan spenderades påsken med att kräkas. Inte i år!!!

Hanna och johannes stannade även kvar nu på kvällen och tittade på film. En Nicolas cage film. Thriller. Helt okej.

Men jag måste bara säga att Ingen svit kan ngnsin slå vårt hem. Jag trivs så himla bra hemma med familjen. Hanna och Johannes räknas snart in där ;-)

Även om sovmorgonen som skulle varit imorn skulle varit trevlig så är borta bra men hemma bäst!.

Jag kanske ska förhandla lite med mannen om en sovmorgon Imorgon :-)
Bäst att masa mej till soffan!

Alla på gungställningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0