Otrohetsaffär på teatern och svit i Mora

Föreställningen, jumpy, var så kul igår. Mannen och jag satt dock inte bredvid varandra utan han satt på balkong och jag på parkett. Det kändes lite konstigt att "gå själv" men ändå lite befriande på ngt konstigt sätt. Vi valde inte att sitta var för sig utan det fanns inga biljetter bredvid varandra. Men vi möttes upp i pausen och drack lite vin. Jag hoppas ingen la märke till oss för nog såg det lite konstigt ut att vi inte satt bredvid varandra under föreställningen men satt och myste tillsammans i pausen :) jaja den enda jag kände igen var en förskolepedagog från barnens förskola samt en pappa till luddes kompis som var med i teatern så det borde inte vara ngn som tänkte på det. Om det finns några biljetter kvar tycker jag ni ska se jumpy! 

Idag åkte vi till Mora. Vi hade en sån tur att Margit somnade vid kvinnersta och sov hela vägen. Edith somnade halvvägs till Mora och hon sov med tills vi stannade bilen. Ludde var nöjd när han fick spela angry birds :)

Vi stannar här två nätter på en mini semester. Imorn ska vi till björnparken i Orsa och titta på djur. Barnen är så taggade. Jag och Göran med :) 

Vi bor i en svit med eget rum till barnen. I rummet som kallades djungelrum, tror jag, finns leksaker, böcker, spel och utklädningskläder. Perfekt för barnen ( och oss) 


Edith utklädd till larv

Vi fick även en välkomstkorg med frukt, drick och godis


Gott till kvällen

Nu ska vi nere och bada i hotellpoolen. Spa-gästerna lämnar vid 18, tror inte de uppskattar sin spastund lika mkt om tre småbarn skriker och ränner runt :)


Ludde dricker mjölk ur vinglas. Är man på semester så :)


Lillasyster gör likadant men på sättet hon sätter glaset mot munnen så kan man tro att det inte endast var mjölk hon drack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0