Ensamstående mamma

Idag skulle jag köpa iaf en sak. En ska som jag inte fick glömma. Det var blöjor till Margit. Eftersom jag trodde att vi kanske skulle bli kvar här i två-tre nätter så tog jag inte med så många. 

Jag handlade en hel del idag. Det blev en jacka till mej, en till Edith, en till Ludde, jag köpte oxå en väst till Ludde och några tröjor till barnen. Mor och jag handlade även matvaror m.m vi skyndade oss hem till strax efter kl 18 för Samuel och Maria skulle på bio vid 19. Och de behöver ju barnvakt till Oscar då. Hem kom vi farandes. De åkte vi började göra barnen klara för läggdags och då kommer jag på blöjorna. Jag hade bara två kvar. Eftersom allt är stängt på söndagar här. Det är inte som i Sverige öppet dygnet runt ngnstans. Så fick jag klä på Margit igen och springa ner alla trappor och hoppas att affären uppe på avenue Louise var öppen. Vilket den var, hurra! Nu slipper jag låna förstora blöjor av Oscar :)
När jag traskade hem med Margit i babybjörn med en nappflaska i ena handen och ett blöjpaket i andra så tänkte jag på hur skönt det är att ha en partner även när det kommer till småsaker som att handla blöjor! Tack för alla små saker älskade som jag glömmer att du gör! 

Idag mådde pappa så mkt bättre. Det kändes väldigt bra. Förhoppningsvis kommer han bli återställd och bli sitt gamla vanliga jag. 

Margit myser med morfar i sjuksängen. Hade han inte huvudvärk innan så kunde Margit ge honom det ;-) 


Kommentarer
Postat av: Elin

Så skönt att höra att det blir bättre och bättre med Håkan! Hälsa från oss och styrkekramar /Elin och Mattias

2013-10-05 @ 22:53:46
Postat av: Karin

Åh vad härligt att Håkan mår lite bättre!

2013-10-06 @ 17:15:43
Postat av: Göran

Puss!

2013-10-06 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0