Fördriva tid i en storstad

För mej är Bryssel shopping. Ett perfekt sätt att fördriva tid. För att besöka pappa får vi bara göra mellan kl 13-14 och 18-19. Sen är det tyvärr inte så att han orkar med speciellt mkt besök heller. Han bara sover. Så vi måste fördriva tiden här i Bryssel. För mej skulle det vara kul att gå i butiker. Inte för att det är så kul att shoppa när jag inte blivit av mer gravidkilona än så en ny garderob får vänta. Men att strosa runt och kika på lite koftor och sånna kläder som inte är så figurnära kunde ha varit skoj. Men det är inte skoj med tre småbarn. Så vi har sammanlagt varit i en butik. Den butiken innehöll visserligen lite kläder. Men vi var där för alla stämplar, klistermärken, pennor och papper m.m. Som sagt vi behöver material som en tre och en femåring kan använda. 

Med pappa börjar det iaf bli stabilare för Idag flyttar de honom till en ny avdelnig där är besökstiderna lite mer generösa. De är från 15-19.30 och det är inte intensiven längre. 
Förhoppningsvis kan de flyga hem honom med antingen en bårplats på ett vanligt flyg eller att det blir ambulansflyg. Jag vill gärna åka hem snart jag saknar familjen därhemma men jag vill inte hem utan att pappa får åka hem samtidigt. Jag antar att vi får reda på mer imorgon. Vi fick aldrig prata med ngn läkare idag utan det blir imorn istället. Så då vet vi förhoppningsvis mer exakt. 

Margit har sovit som en stock nu två dagar i sträck på dagen. Hon hänger på min mage i babybjörnen. Som tur är sover hon på nätterna med. Det är på fm och em en stund som hon vill ligga och titta o mysa. 


Busstund på kvällen på mosters vardagsrumsbord 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men usch! Vad har hänt???

2013-10-03 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0