Har ni några tips på att få bebis att ta napp?

Hur får jag Margit att ta nappen? Jag blir galen. Jag vill så gärna att hon ska ta napp.

Nu har jag försökt med alla sorters nappar som finns. Latex, silikon, extra tunna, extra tjocka, mjuka, hårda, små och stora och allt annat som finns på marknaden. Jag har till och med beställt två nappsorter som jag inte hittade i Sverige från England. Men inget fungerar. 

Har ni några tips på hur jag får henne att vilja ha napp? Vad som helst. Hjälp!


Så här ilsk ser hon ut när jag ger henne napp. (Tycker den håriga apan på pyjamasen passar min håriga Maggie :-) )

Kommentarer
Postat av: Madde

Doppa i choklad eller nåt annat sött! ;P hehe

Svar: Haha ja det borde fungera tills chokladen är borta :-)
Anna

2013-10-17 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0