Möte om ambassadörskapet, föreläsning virginska skolan

Jag är ambassadör för kvinnligt företagande. Tyvärr har jag dock inte gjort ngn nytta i det nätverket eftersom jag mådde så kasst i våras av graviditeten. O nu efter Margit föddes så har jag fokuserat på att klara av att vara egenföretagare och ha en bebis. Men nu börjar jag komma igång igen med "rutin" på Margit och koll på uthyrningen. Så om 10 dagar ska jag föreläsa på virginska skolan. En föreläsning mest om mig själv egentligen samt lite om arbetsmarknaden och hur man går tillväga att söka jobb, utbildning och starta företag. Det ska bli skoj. Margit får följa med som maskot :) kanske ngn av eleverna som har småsyskon och kan passa henne ;-) 


-snälla kan du passa mej? Jag är oftast snäll! 

Kommentarer
Postat av: Mona

Vilken sötis!
Jag kan passa dig!!!!

2013-10-22 @ 07:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0