Det här med att planera sina barn...

...det kan jag o min man :) För idag var det dags för BVC och har man som oss barn med 18 mån emellan så går de två samtidigt på sina koller när de blir äldre. 

2,5 års koll och 4 år kollen blir samtidigt o sen kommer 4 års kollen infalla samtidigt som 5,5 års kollen. 
Perfekt planerat av oss om man ser till att minimera BVC tiderna, och eftersom det där med att komma ihåg tider hos doktorn inte är min eller min mans specialité så är det ju bra. 

Sen att barnen kanske inte var speciellt planerade det kan vi ta ngn annan gång ;-) 

 Idag blev det även så bra att Maggie fick sin åtta månaders koll samtidigt som de två stora skulle till BVC. 


Så här tillbringar de små gullisarna eftermiddagen i väntan på att Nova ska komma


Barnen var perfekta som bara ens egna  barn kan vara :)

 Edith ska vi dock tillbaka med för hon hörde och såg lite dåligt. Det kommer kanske bli glasögon för den lilla tösen. Öronen var nog mer att hon är förkyld och var röd i öronen. Eller hon hörde alla ljud bra utom basljuden. Inte konstigt att hon ignorerar sin pappa ibland, hon här nog helt enkelt inte hans basröst lika bra som min vackra stämma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0