Känner mej som en tant

Oj va gammal jag är. Eller så är jag helt enkelt inte med i svängen längre. En vän var över för lunch idag eller ja det var två vänner men en är lika mkt tant som jag ;-). Hon den andra inte tanten alltså ;-) är singel vilket gör att hon är ute på krogen, dejtar och har skoj. Vilket inte jag inte minns när jag gjorde sist ungefär (skoj har jag ju ofta förståss men krogen och dejt var ett tag sen) När hon berättade om allt så satt jag, först och inte förstod ngt, det var massa dejtsidor, termer, snabbmess grejer m.m och sedan när hon förklarat så ojade jag mej och tänkte på hennes säkerhet. Jag tyckte hon kunde be om personnummer innan hon släpper ngn innan för tröskeln, kanske är lite överdrivet? Stackars mina barn när de växer upp och ska dejta. Tror ni de blir arga om jag ber om personnummer på deras dejt? :) 



Gamla tantAnna, ska sluta färga håret och klippa page! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0