Tvättberg

Jaha idag var det bara en vän som kom över på min kaffe/städa-bort-swingers-sekreten-från-uthyrningen-inbjudan. Men vilken vän oxå! Madde hade med sig semlor. Mums. Pga semlorna så slapp hon städa. Jag var ju iaf nästan klar med saneringen när hon kom. :) Endast dammsugning och torka golvet kvar och i vanliga fall är ju det det mesta av vad jag gör när jag städar men saneringen krävde mer. Det var tvätt av sängöverkasten, alla prydnadskuddar, soffklädseln samt några täcken och kuddar som hade oidentifierbara fläckar. Det blev helt enkelt ett berg av tvätt. Och jag fick ge järnet med rengöringsmedlet, till bänkar, bord, stolar och hyllor. Det gick åt för glatta livet. Ska ni köpa aktier köp i ett rengöringsmedelsföretag eller tvättmedelsföretag för den delen för de lär gå upp om vi fortsätter att få swingersgäster. Jag hoppas verkligen inte de rekommenderar oss i något forum som de befinner sig i eller hur de nu finner varandra, eller det kanske är en bra nisch? Slussens B&B and s&m??


Skräcken innan jag öppnade dörren var olidlig.

Kommentarer
Postat av: René

;)

2014-02-04 @ 08:52:36
URL: http://utterlyans.kennelsida.se/
Postat av: Johanna

Nej men fy fasen!

2014-02-04 @ 10:05:47
Postat av: Madde

Ja varför tror du jag sa eftermiddag? ;P hihi

2014-02-05 @ 14:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0