Äntligen hemma!

Idag har vi fått övernattningsgäster. Hanna och Johannes. Äntligen hemma från DC. Nu ska de bli örebronx bor i förhoppningsvis några år. :-) endast 10 min hemifrån oss. Toppen! Vi har myst med pizza och glass. Tittat på film. Film med mitt frikort ewan :-) vilka frikort har ni?

Dagen i övrigt har ägnats åt städning och tvättning. Är inne på min sjunde maskin. Samt ordnat upp bokningssystem för B&B. Ska kolla mer om det imorn.

God natt alla. Nu ska jag sova.

Dagen spenderades med rött läppstift i iaf 30 min :-) framsteg!


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Vad trevligt med hemvändare som övernattningsgäster! Hälsa så gott!

Snyggt läppstift, och heta ögonbryn! Kram!

2011-12-16 @ 21:02:37
Postat av: Fröken Åberg

Hej! Vad kul med hemvändare som nattgäster!

Hälsa så gott! Snyggt läppstift och heta ögonbryn! Kram!

2011-12-16 @ 21:04:40
Postat av: Anna

Tack Emma. Jag måste ju våga prova :-) ja det är toppen att de är hemma och bor i Örebro. Ses i veckan kram!

2011-12-17 @ 00:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0