Fast i p-huset

Men åhhh jag är fast i Saras parkeringsgarage. Måste hem och städa och hämta barnen men jag kommer inte ut! Saras nyckel har hennes man med sig till jobbet. ngn knapp från insidan är uppenbarligen överskattat så jag är fast. Mannen får jag inte tag i heller så jag har ingen aning om han kan ta barnen eller ej om jag inte kommer ut! Undra om jag ska stå här och vänta tills ngn granne till henne kommer hem eller tills snuten är klar i tingsrätten. Ta rygg på dem borde ju fungera! :-/


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kom ut med hjälp från tingsrätten. Tur att de hade en porttelefon till reception :-) vi sa att vi var fast i deras garage. Undra hur ofta det händer?

2011-12-08 @ 15:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0