Foto, dumma bank och helg!!!

Idag har vi varit på kliniken och fotat bilder för hemsidan. Vi måste verkligen bli klara med den asap. Ellinor fick agera fotograf. Har inte kollat bilderna än men de blev säkert bra. När jag kom hem var det inte en enda hantverkare här. Undra om de tar helg from torsdag. Opålitligt folkslag! Hallen är iaf jätte fin även om det inte är ngn fog ännu. Kommer på måndag enligt folkslaget. Utomhus har jag ingen aning. 14 m ner i backen var de tvungen att påla. Pålarna kanske tog slut?
Försökte även mej på att logga in på Handelsbankens bank. Använder mej av dem för företaget. Jag har uppenbarligen dock inte tillträde till mina konton. Om jag inte har det, kan man ju undra vem som ska ha det?
First thing monday. Då ska även jag och Fia ut och sälja. Plus att en MacBook air ska inhandlas. För nu ska det sista ordnas upp inför AB starten. Jippieeeee en höst av väntan.
Har även lite projekt på gång vid sidan om som jag får se om det blir ngt av.


Sen är det den där bilen. nu har jag väntat hela veckan på att Philipsson ska ringa upp. Jag ringde i måndags och då skulle de kolls upp ngt. Men ringt upp har de inte gjort så jag ringde idag igen och bad dem ringa mig men inte då. Bilhandlarna lever upp till ryktet. Skojare allihopa! Klagat färdigt!

Tjotjim poplim nu tar jag helg. Ellinor är här och Madde kommer snart. Det blir lasagne sen godis. Äntligen fredag!

Hallen + moi!


Kommentarer
Postat av: Emma N

Fy farao vad snygg den är den där! Så avundsjuk på er som har ett hus och får göra vad ni vill :)

2011-12-10 @ 22:28:36
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är fortfarande välkommen över för att spana in det fina kaklet och klinkers kanske en kopp kaffe oxå ;-)

2011-12-11 @ 09:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0