Hantverkare och fel!!!

Idag är det fullt ös hemma. Som ni vet eller det kanske jag inte skrivit om så ska vi bygga ut. Ett sovrum + ett vardagsrum. Idag börjar bygget. De är här och pålar grunden. Det skakar i hela huset. Bilder kommer, vill inte gå ut och fota dem när de jobbar.
Jag har även sällskap här inne idag av kakel Rickard som ska lägga golvet i hallen. Så det är hantverkare överallt. Lite jobbigt när jag försöker jobba, vilket går emot mig. Jag beställde ett nyckelskåp för att ha utomhus med kodlås. Det kom idag. Eller snarare de kom idag. Otippat att jag fick två skåp och helt fel skåp. Hur kan ngn man beställer på nätet bli fel? Har väl aldrig hänt mig förr? :-/
Ringde till dem och det skåpet jag vill ha existerar inte ens. De hade skrivit fel på hemsidan!!! Duktiga.
Jaja nu är det bara och leta vidare i den härliga arbetsron av dunk dunk dunk dunk dunk (dubbel sekund takt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0