Julklapparna inhandlade

Idag har jag shoppat julklappar. Allt är inslaget och klart nu. Perfekt att slå in paket till top model. Lagom avancerat program att titta på.
Eller ja inte allt är inslaget jag har alla vuxen klappar att slå in med men de är inte i Hallsberg utan de är hemma i Örebro. Lite för långt borta för att slå in.
Nu har jag slagit in åt kusinbarn, barnens kusiner och våra barn, svåger och farfar. Det blir några stycken. Vi firar ju jul med hela tjocka släkten :-) vilket i min värld är underbart då jag har en underbar släkt. Förstår att andra tycker det är mindre underbart om deras släkt är lite annorlunda!

Efter mycket shopping krävs lite energi. Landgång på Wasa konditori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0