Klantarsel 3.0

Nu är klinkers lagda i hallen. Vi får dock inte gå där förrän efter kl 18 detta resulterar i att vi går ut genom tvättstugan. Där måste vi dock göra ett hopp eftersom det inte finns ngn altan. Jag och Lukas skulle hämta barnen och gick ut. När jag kom ut var det mörkt och bygggubbarna hade gjort massa hål i backen. Jag sa duktigt till Lukas att han skulle akta det stora hålet som jag stod vid. Därefter ringde jag Göran. Inget svar. Sur tog jag några steg framåt utan att titta mig för. Inte smart. Jag ramlade ner i gropen som är i dryga knähöjd för mej. inte skönt. Slog i knäet i en sten och skrapa upp benet. Jag måste ha sett hur kul ut som helst. Som en stumskämt film. Lukas missade dock mitt fall. Eller om han såg och hann skratta klart innan jag såg. Tror dock inte det för han skulle nog skratta än isf :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0