När vänder min vind?

Idag hade jag stora planer med Fia. Vi skulle göra stan. Sälja produkter. Jag sammanställde ett reklamblad med information m.m. Allt var klart. Jag fixade iordning mej. Jag höll på att platta håret när Göran ringde. Edith hade vattenkoppor. Hon var tvungen att hämtas på dagis. Jag hämtade henne därefter kom Fia. När jag skulle göra välling upptäckte jag att vattnet var avstängt. De pålar utanför och tydligen hade det gått hål på en vattenledning så det sprutade vatten över gården :-/ inte speciellt bra. Mannen kom hem för att vabba i två timmar medan jag och Fia drog upp på stan. Gud va tråkiga folk kan vara. Men vi får se några var lite intresserade iaf.
Vi köpte med lunch från lilla Indien. Åt och sedan skrev vi ihop ett säljdokumemt för försäljning över telefon.
Under tiden skulle min man åka men icke det hade kommit in små sten i avloppen så det var stopp i alla uthyrningsrum. Kan det bli värre? Toaletter avstängda, inget vatten, barn sjuk i vattenkoppor, tråkiga mail m.m.

När vänder min vind? Jag tycker jag försöker tänka positivt!

2012 here i come


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Hua, ibland ska det vara mycket motstånd på samma dag... Bara köra på och tänka positivt, bra där!

2011-12-16 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0