Sovmorgon

Vakande upp av att min lilla kille kom inspringandes och sa nu är det frukost. Klockan var då 10.30. Vilken underbar sovmorgon jag hade fått av min man och mina barn (de gillar annars att ropa mamma och komma in och väcka mej betydligt tidigare än så)
Denna dag kan ju inte bli annat än perfekt efter en sådan natts sömn. (att jag sedan sovit mellan två små efter att de kommit in i vårt sovrum en efter en och motat bort far i huset. Låtit mamma vakna upp i en kisspöl som Edith åstadkommit efter att ha tagit av sig blöjan på natten och därav fått halvduscha 5 på morgonen. Det gör absolut inget) :-)

Igår somnade de föresten med tant Ellinor i sängen. Hon kunde läsa saga även hon :-) somna gjorde hon med!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja jädrans så gott man sov då :)

Tur det inte var Luddes blöja som läckt eller trillat av.. Måste varit tack vare av den mycket professionella blöjbytaren!

2011-12-11 @ 00:30:22
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0