Städning och bio

Idag har varit en städdag. Garderober har rensats, kökslådor torkats ur, sorterat ut skor m.m
Mannen har gjort ett hästjobb. Han fick sovmorgon till kl 10 fast han tyckte det var för tidigt att gå upp då :-/. Men då bjöds det på amerikanska pannkakor och hallonsmoothie.
Jag är även varit på bio med kicki. Vi såg twillight filmen. Det var trevligt med bio och sällskapet filmen var dock minstsagt Långtråkig och tillochmed lite dålig. Nästa film blir nog bättre hoppas jag. Jag mosade massa popcorn och cola. Hälften av popcorna hamnade dock på golvet :-/ en riktig drällmaja. Men jag drällde ju inte ensam ;-)

Veckans bästa program på ettan nu. En idiot på resa!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Men! Man kan INTE låta bli att älska något där Edward Cullen är med!!!!!!! Sådeså!!

2011-12-12 @ 13:08:37
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0