Vilfredag och myslördag

Gårdagen blev en vildag. Jag lämnade barnen på dagis sen åkte jag till min mor som oxå var sjuk. Sov till kl 12. Därefter Ett kort möte med Fia för att planera december. Hem och städa uthyrningen fixa frukost. Mannen skulle på julbord så jag tog gullisarna och åkte till Hallsberg. Ellinor kom över. Vi åt kebab. Byggde våningsäng och tittade på på spåret :-) och självklart snackade skit. Det var väldigt trevligt att hon varit bort några månader känns det inte som.

Inatt sov jag i våningsäng för första gången på många år. Delade nederslafen med Edith. Det var trångt men ändå mysigt. Dock vakande hon halv sex men vi vilade oss till nästan sju innan vi gick upp. :-) tack och lov.

Idag skulle vi ha träffat lite vänner men eftersom jag inte mår topp blir det mysdag med familjen. Vi tänkte handla lite glögg, bygga pepparkakshus och titta på film. En skön lördag!

Mina två små mata fåglarna med morfar


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som jag menar att det var trevligt att elli varit borta några månader så menar jag inte utan trevligt igår :-)

2011-12-03 @ 14:18:01
Postat av: Ellinor

Haha, ja det lät lite så. Men mitt ego valde att inte tolka det så ;) Tack för igår!



Snygga kläder sötnosarna har. Handlat i USA kanske?

2011-12-03 @ 15:41:55
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0