Bikini, checka in o försening

Tänk att mitt minne är lika bra som en guldfisks se sådär 7 sekunder långt. Jag borde göra som min man alltid säger just f*cking do it! Nu sitter vi på flygplatsen 880kr fattigare, jag glömde checka in online :-/ Jag känner mig naken då jag glömde vigsel och förlovningsringarna hemma i badrumsskåpet. Om inte Sara o Marcus tycker vi ska bo i nudisthus så blir det svårt att bada. Bikinin hänger nämligen kvar i mina föräldrars badrum, där gör den ingen nytta. Solglasögonen visste jag inte var de var förrän Mona aka semestervikarien ringde och sa att hon tog in dem i huset då de låg på trappen :-/
Mitt nya motto: Det jag inte har i huvudet får jag ha i plånboken :-)
Lite svårt bara när det är helt utplockat på solglasögon på flygplasen, finns ingen bikini och de säljer halsband, örhängen och armband i massor men några ringar säljer de inte. Men allt ordnar sig alltid tillslut :-)
Nu ska vi iaf njuta av öl, vin och en Cesarsallad på flygplasen för vi har ju fått en timma extra här då planet till råga på allt är försenat dryga timmen :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Utöver alla ovanstående grejer glömde jag kameran som jag stod o höll i handen men sa det här måste vara mammas min är i väskan i bilen, tror en semester är välbehövd!

2011-07-09 @ 20:06:31
URL: http://mormorochemma.blogg.se/
Postat av: Kicki

Yes, där satte du rekordet! Grattis!! :-) jag är säker på att Gardasjöns shoppar både saluför bikinis o solglajer, ringarna får du sukta efter en vecka...

2011-07-09 @ 20:28:34
Postat av: Anna

du hade rätt kicki tänk att jag kunde köpa en finfin bikini i livsmedlesaffären för 5 € och sen köpte Göran ett par glajer åt mej i venedig, min alldeles underbara man!

2011-07-19 @ 13:18:31
URL: http://mormorochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0