inreda, målarn och grilla

Nu har jag och C börjat inreda vår klinik. Vi valde en helt underbartapet från sanderson som går i mörkgrått, oranget och svart. låter kanske inte så kul men vi är toppen nöjda. tyvärr har de sommarstängt från leverantören nu så vi kommer inte kunna få den förrän om några veckor men men jag ska ut och leta lite efter den på nätet och se om man kan hitta den hos ngn annan tapetleverantör. tips?
Vi har även bestämt vilka möbler vi ska ha. Vi ska leta efter ett snyggt virrvarrbord, ett coffeetable och solfjädernstolar. Vi har tänkte oss en inredning i 50-tals anda eftersom lokalen ligger i Rosat och hela deras centrum där är ju väldigt 50-tals inspirerat. 
Jag skulle även vilja ha en snygg knappen barpall bakom bardisken men det är inte lika viktigt.
så om ngn som läser det här har ngn av ovanstående till salu är det bara att höra av sig.

Det ska bli så kul och öppna den "på riktigt" sen i början av september. Då ska vi ha invigning för inbjudan gäster. de som vill komma på den får gärna höra av sig för en inbjudan.

Vi hade målarn över igår för vi ska måla om huset hemma. troligen i en creme nyans (typ gräddvit) och behålla fönsterkarmar och detaljer vit vita. Jag tror att det kommer bli riktigt snyggt för nu kräks jag på den gula färgen som är. Han ska börja redan nästa vecka. Jag ska fota lite bilder innan och efter så ni får se.

 Ikväll kommer Sara och Marcus + Anna och Mathias över och grillar, ser verkligen fram emot det. S och M har jag ju träffat en heldel senaste tiden (men det kan aldrig bli för mkt ;-) ) men A var det jätte länge sen jag träffade och hennes M är nog senaste gången på bröllopet. så det ska jätte kul.

Nu ska jag ta hand om lilla Edith som står bredvid mej, tror att det är ett pott besök på väg.

ha en udnerbar lördag för det ska jag =)

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0