Kortterminal och mobillösning

Om det finns någon som är bra på hur man kan lösa det med en mobil kortterminal som inte kostar jätte mkt i månaden i leasingkostnad som kan användas både hemma på Bed and breakfastet och på kliniken tar jag gärna emot tips.
detsamma gäller för mobilen jag skulle gärna vilja ha tre nummer i samma telefon är det bara en önsketanke eller går det?
Jag fundera på om det bästa är att vända sig till banken för kortterminal och till telenor ang mobilen som jag i dagsläget har abonnemang hos, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Fia

Kan tyvärr inte komma med några vettiga svar på dina funderingar, men vi måste däremot ses väldigt snart! Nu händer det saker jag helt missat:)

2011-07-24 @ 22:53:51
Postat av: Anna

absolut Fia

hör av dej när du kan, jag kan ju för det mesta =)

2011-07-26 @ 10:11:58
URL: http://mormorochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0