packa, italien och familjen K

imorse vaknade jag inte förrän kl 10.15 av att klockan (mobilen) ringde. Det har inte hänt på jag vet inte när. Så skönt var det att sova ut, även om jag inte kom i säng förrän strax efter tre. Tänk att det kan ta så lång tid att gå hem genom stadsparken små berusade med alldeles för höga klackar för att promenera och barfota är inte så skönt på grusvägen så tid tog det, men jag, Mona och syster hade en trevlig promenad.

och idag borde jag ha kommit i säng mkt tidigare för imorn bär det av till Italien och jag har inte packat och jag vet inte var mitt pass är + att syster fyller år imorn så jag har inte hela dagen på mej att fixa eftersom jag ska gratta henne innan vi åker samt att vi måste ordna med vår hus och Bed and breakfast vakt oxå. ordning på torpet måste det vara när vi är iväg.  men det ska nog inte vara några problem planet lyfter inte förrän kl 19.45 och jag är van att springa igenom passkontroller, komma i god tid är inte min grej =) 
ikväll har vi familjen K som sover över hos oss. Det är anledningen till att vi inte gått och lagt oss än. Vi har ätit pizza och druckit vin och mosat i oss jordgubbar och belgisk choklad direkt importerad av storasyster inga bikini bilder från italien här inte. Sedan har jag och mannen kickt ass mot herr och fru K i sequence. 4-3 till oss, det kanske inte är o kick ass men vi vann ändå =)

Nu ska jag gå och lägga mej bredvid Ludde, en dryg vecka utan dem kommer bli lite jobbigt men sååå skönt.
Italien here we come. (Sara och Marcus here we come ;-) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Barfota på grus är inte så härligt, men den nattliga promenaden gjorde kanske susen mot bakfyllan? Själv tog man taxi från Harrys till Nygatan, better safe than sorry! Kul kväll hade vi iaf, måste bli fler gånger! Ha en superhärlig resa och njut, njut!!!!

2011-07-09 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0