Shopping och fashion pack

oj va det är kul att shoppa även om det är så osexiga grejer som plastfolie, soppåsar och rengöringsmedel... jag, syster och vår far spenderade 6 timmar på ullared igår. det är ju helt galet stort 6 timmar är ju inte nog det är ju knappt så man hinner med textilavdelningen och heminredningen på den tiden =)
Jag använde visa kortet flitigt och fick med mig en herrans massa grejer, så hela förmiddagen idag har gått åt att inreda uthyrningsrummen tillsammans med pappa.
Jag är väldigt nöjd med resultatet, jag ska ordna med bilder så ni får se.

Ikväll ska vi ha en spa kväll hemma hos mej. Jag, Emma, Mona, Syster och förhoppningsvis Anna ska göra ansiktsbehandlingar, käka räkor och dricka vin. Efter det tänkte vi gå ut och titta på fashion pack. Det kommer säkerligen bli en toppen kväll. Är det någon som vill joina är det bara att höra av sig.

ta hand om er!

// Anna



Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som en väldigt lyckad shopping dag, jag vet ju att du e elitshoppare:)

Mysigt med spakväll, vill oxå! Hälsa!

Kramar

2011-07-07 @ 17:13:35
Postat av: Fia

Skönt att shoppingen gick bra, hoppas dina hälsenor fortfarande är hela:) Spa-kväll lät väldigt trevligt! Är gärna med så fort lillan tar flaska/äter mat:)

Kram

2011-07-07 @ 17:35:17
Postat av: Matti

Det lät jättekul!! Jag hade gärna hänkat men kan inte idag, snäll själ som jag är så är jag hundvakt i helgen o kan inte lämna lille vovven nånstans.. Men snart så måste vi hänga! Kram o puss på dig

2011-07-07 @ 17:41:47
Postat av: Elli

Men what The fick, sluta ha trevligt utan mig! ;)

2011-07-08 @ 02:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0