Ansiktsbehandling microneedling på mannen

Nu har jag äntligen gett min man en ansiktsbehandling. Båda barnen hade lagom somnat så då passade vi på att gör en Microneedling behandling dvs med en roller med massa nålar som sticker hål i huden. Han är ju redan väldigt fin i huden men detta boostar huden väldigt mkt. så nu kommer han bli ännu finare.

Jag kunde inte låta bli att fota honom när han låg där och somnade under behandlingen (då får man skylla sig själv). den där galningen i bakgrunden thats me en lördagsfm. ;-)
Jag försökte se normal ut på en bild men kunde inte låta bli att fåna mej. Konstigt att han inte vaknade av mina fniss :-)


Kommentarer
Postat av: Elli

BRILJANT!

2011-11-12 @ 18:59:47
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja du ibland har jag mina briljanta stunder :-)

2011-11-12 @ 21:36:36
URL: http://mormorochemma.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hahahahaaaaa!!

2011-11-12 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0