Badrummet och hallen

Imorn sörrni då ska de koppla in vattnet till blandaren vilket betyder att vårat badrum snart är klart! Ryktesväg har vi hört att de tänkte lägga klinkers i hallen nu i veckan. Men det är inget som vi hört utan bara fått vidareförmedlat. Men vi hoppas att det stämmer. Om det gör det så antar jag att badrummet blir helklart nu i veckan som kommer eftersom kakelnissen har kvar lite i badrummet med! Det är ju bara vattnet och att bygga in golvvärme grejen kvar (vilket kakelkillen ska göra). Eller nej nu kom ja på sittbänken ska byggas oxå över det. Hmm då kanske det tar lite längre tid! Men ändå from imorn em så kommer vi kunna borsta tänderna i badrummet och slippa våta små sockor efter handtvätten i duschen! Wihoo!

Törs inte tänka på hur lång tid hallen kommer att ta :-/ förhoppningsvis är rickard snabb med det!

En helt annan sak. Tv:n och internet blev fixat ngngång i fredags. Hur galet kändes inte det när ngt ordnade sig snabbt och smärtfritt. Jag ska börja tro att allt ordnar sig igen utan problem. Livet var lite roligare så :-)

Nu ska jag gå och titta på min man och son som lagar köttbullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0