Degar

Tänk nu har jag suttit i soffan sedan kl nio imorse och bara degat. Tillochmed käkat frukost i soffan. Det får man inte göra när barn är hemma, det blir ju lite fel att säga att de inte får men mamma får. Men nu var de ju på dagis och eftersom jag tyckte lite synd om mej så åt jag frukost här :-) Jag hann dock vara nyttig innan frukost och städade av här hemma. Kan inte slappna av i soffan när det är grisigt runt om. Så jag dammsög och plockade undan. Huvudvärken är mkt bättre idag. Med hjälp av tabletterna så försvinner den nästan helt. Så jag antar att den är på väg bort, wihoo.
Mitt soffdegande har varit framför drömmen om ett barn. Jag har playat det på Telia. Det är så sorgligt och lyckligt om vartannat. Jag vill ha massa barn när jag ser det åtminstone adoptera ett. Tror inte min man är med på det men ändå bebisar är ju så underbara. Tur att jag har trotsiga Ludde hemma annars skulle vi vara med i familjen annorlunda om några år med 10 barn ;-)

Här sitter jag! Reste mej dock för att ta bilden, ansträngande :-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Nu har jag skrivit ett omdöme! =)

2011-11-09 @ 12:12:01
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack! Va snällt

2011-11-09 @ 13:35:00
Postat av: mamma till Freja

Sv: Tack för att du är med i min tävling om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd ;)

Kram

2011-11-09 @ 18:51:51
URL: http://sense.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0