Farsdagspresent som slutade på toaletten

Jag som verkligen hade tänkt igenom presenten till min man i farsdagpresent från barnen. Vad jag menar med tänkt igenom var att jag sprang runt på citygross sent i lördags eftermiddag. Jag hade inte glömt bort farsdag jag hade bara inte fixat ngt. Efter att ha vänt uppochner på alla strumpor och liknande grejer kände jag att det inte fungerade. Sista utvägen var triss. Men det verkar ju inte speciellt genomtänkt. Så jag var tvungen att leta vidare. då kom jag på att han är ju en mästerkock min man så något husgeråd borde fungera och verka väldigt genomtänkt. Och det finns ju massa sånt på citygross. Efter att ha spanat i de hyllorna så hade jag antingen en skeppshult gryta eller en ny stekpanna. Men där uppenbarade sig den perfekta presenten en lergryta. Vi har vid flera tillfällen pratat om sånna. Och Göran har sagt att han ska köpa en. Vilken perfekt present. :-) för att göra det ännu bättre köpte jag en bok av coelho om en man som följer sina drömmar och vågar + en färsk majskyckling så han hade ngt att laga. Eftersom han blev så glad för grytan så skulle han laga middagen i den igår. Det blev en super god kycklinggryta. Tog lite längre tid än beräknat men ändå. Vi hade en jätte mysig middag. Tyvärr har idag varit mindre mysig för alla inblandade i middagen igår. Toaletten har fått väldigt mycket extra besök. Dumma dumma farsdagspresent. Den fina lergrytan har nu fått en plats långt in längst bak i ett skåp bakom matberedaren och brödrosten i köket. Så kan den kanske få komma fram om ett år eller så. Lagom till farsdag. Nu är det toan som gäller.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken tur att ni kan använda två toaletter nu då?! :)

2011-11-14 @ 18:56:12
Postat av: Fia

Jag tycker inte den stackars lergrytan i skåpet ska få lida för detta, utan kycklingen!:)

2011-11-14 @ 18:56:58
Postat av: Anna

Jajemen nu har vi två toaletter, två handfat och två duschar. Rena rama lyxvillan ;-) . Haha kycklingen har redan fått lida han åkte ju ner i magen igår :-)

2011-11-14 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0