Hemma med Edith

Va underbart det är att komma hem. Mannen hade julpyntat, bakat lussebullar och gjort fint. Han gjorde iordning frukost åt mej, mina föräldrar och min syster när vi kom hem.
Barnen lekte för fullt.
Edith var dessvärre lite sjuk, öroninflammation och feber :-( men hon var glad ändå. Vi myste hela dagen igår. Drack lite champagne för att fira att jag kommit hem ;-) borde vara borta mer, när jag fick ett sådant välkomnande hem.
Idag har jag inte uträttat ngt som jag skulle, ja ringt några samtal men annars har jag varit med Edith som är hemma från dagis. Vi har lekt i tält och klätt upp oss som prinsessor. Men framför allt har vi sovit i tre timmar tillsammans. Så mysigt och hålla om lilla tjejen och sova.
Nu ska vi äta sen lunch och titta på när krille med 5-6 klasskompisar bakar lussebullar. Det är så kul och lyssna på hur de resonerar i köket ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0