Home sweet home

Äntligen på svensk mark. Flygresorna har gått bra. DC - Chicago gick fort (han flög in tid) då planet var försenat 40 min. Jag såg orosminen hos min syster och mor och tänkte att om de oroar sig för att vi inte ska hinna med nästa plan så behöver inte jag göra det. Två räcker. Föresten kan jag bara tänka mej hur mkt min far oroa sig så det hade nog räckt med att han gjorde det för alla fyra :-) (vi satt inte bredvid varandra på den sträckan och kunde därav inte prata med varandra, men vad gjorde det när jag hade Jane eyre med mej? ;-) )

Vi hann precis igenom all security och bort till gaten när boardingen började. Vi satt på första raden i economy vilket var skönt lite mer benutrymme. I vår familj behövs det! Vi hade turen att ha starka medvindar vilket gjorde att resan blev nästan en timma kortare. O nej vi skulle inte ha landat kl 8.50. Ja vet att jag ofta är tidsoptimist men även jag förstår att hinna till elva kaffet då hade blivit svårt. 7.50 skulle det ju stå. Nu landade vi dock kl 7! Wihooo! Jag hann kolla på två filmer på vägen bad teatcher, helt ok, och hangover, vilken bara är såååå dålig, kunde inte kolla klart, jag har helt enkelt inte sån humor.Jag hann även med ngn timmas sömn med klassisk musik i öronen. Toppen att sova till. Fort gick resan iaf.

Framme gick det fort med. Bagaget kom först av alla väskor. vi sitter nu i en fullpackad bil i ösregn. En barnvagn och 4 stora resväskor + 4 handbagage (vi tog med en väska åt Hanna och Johannes eftersom de iaf kommer ha hur mkt väskor som helst med sig hem) jag hoppas verkligen inte vi krockar för då är vi rökta med alla dessa grejer.


Här sitter jag inklämd med barnvagn handbagage och en kudde :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hangover II ska det vara. Ettan kan även jag skratta åt.

2011-11-27 @ 08:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0