Jobb, lunch hos mor och far

Imorse vaknade jag och Edith vid sju. Vi tassade upp och myste i soffan framför antique roadshow (typ Antikrundan) tänk att Edith gillar sånt lika mkt som jag. Eller så kan hon inte protestera så bra än :-)
Vi gjorde sedan i ordning frukost. Strax när vi var klara vaknade mannen och Ludde.
Efter frukost åkte jag till Carina och jobbade lite. Vi hann inte så mkt eftersom jag, göran och barnen skulle hem till mina föräldrar och äta lunch vid ett.
Vi är fortfarande kvar här. Vi har ätit stek och potatisgratäng, ostkaka och nu väntar kaffe. Vi har även hunnit sova lite i soffan framför filmen upp.
Skööööön söndag!

Världens kladdigaste jordgubbsätare får en puss! (hon har precis kommit upp ur badet :-/ )


Kommentarer
Postat av: ida

söt bild =)

2011-11-07 @ 04:07:48
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0