Kan inte sova

Ja sörrni att åka till andra sidan Atlanten kan vara väldigt trevligt. Det kommer dock en otrevlig sak när man kommer hem! Jet lag.
Nu ligger jag här i sängen och har vändi och vridit på mej men kan inte somna. Kroppen känns trött men hjärnan vägrar sluta tänka. Och jag brukar inte vara den som har svårt att stänga av hjärnan, hmm det där låter ju som om jag är korkad emellanåt. Så menade jag inte för det skulle jag aldrig påstå :-) jag menar bara att jag brukar ju kunna somna när som helst och var som helst. Koppla bort brukar inte vara så svårt. Men nu går det inte alls.
Tankarna snurrar iväg på hur jag ska lägga upp morgondagen. Jag har ju en hel del som ska göras men är Edith hemma (vilket jag faktiskt inte tror, hon har varit pigg på em och sover bra) så går ju all tid åt åt henne. Är hon inte hemma kommer det bli en plåga att inte somna framför datorn om jag inte somnar snart och Somna snart känns inte riktigt som det kommer hända. Eftersom jag inte kan sluta tänka, snacka om ond cirkel!
Morgondagen kommer helt enkelt ta på krafterna. Mannen ska bort oxå så det blir bara jag o kidsen. Iofs skulle kanske min mor och far + syster komma över och äta, det var ju så länge sen vi sågs ;-) mexikanskt skulle det bli. Troligtvis blir det sängen för mej dock. Somna när jag lägger barnen. Låter som en bra idé!

Förhoppningsvis God natt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0