Kapat kabel och färg

Vet inte vad som är fel med blogg.se men det går inte att ladda upp bilder. Löser sig förhoppningsvis imorn.
Ni måste ju få se bilder från igår.

Idag lunchade jag med mannen. Fm gick till vila. Jag hade tyvärr fortfarande lite ont i huvudet imorse. Jag hoppas det försvinner snart. Sov iaf enda till kvart över elva. Bästa medicinen.
Efter lunch åkte jag till Karin för en kopp kaffe. Vi snackade lite skit och allvar (barnuppfostran, alkohol m.m så seriösa :-) ) sen köpte Karin en ansiktsbehandlingsmaskin. Den som jag älskar. Jag hoppas hon kommer bli lika nöjd som jag.

Barnen och jag tillbringade kvällen med att måla med akrylfärg. Blev färg överallt tom på soffan. Mannen blev mindre glad när han kom hem. Han är fortfarande arg! Bilder kommer när det fungerar igen :-) (inte på arg man utan glada målande barn!)

Kan vara så att blogg.se strular med bilder pga vårt internet. Vi bor ju i närheten av sjukhuset och vid sjukhuset bygger de om. Just nu gräver de om gatan. Vilket resulterade i att de kapade ngn viktig kabel som ger oss Telia. Så vi har varken tv eller internet. I vanliga fall tar det 2-3 dagar att lösa men eftersom jag är från Närke och efter allt strul denna höst så räknar jag med 23 dagar istället!
Så nu blir det mkt kvalitetstid med mannen. Varken tv eller internet. Endast han och jag. Undra vad vi ska göra? ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Mindre kul och jobba hemifrån när internet inte fungerar. Jag behöver liksom internet mest hela tiden. Saker som ska skickas till skatteverket m.m. Typiskt att det hände nu och inte om en vecka drygt när jag är i Washington!

2011-11-10 @ 20:14:03
Postat av: mamma till Freja

Vinnaren av dagens blogg är utsedd! Kika in om det blev du ;)¨

http://sense.myshowroom.se/the-winners/

Kramar <3

2011-11-10 @ 22:03:46
URL: http://sense.myshowroom.se
Postat av: Elli

Hehe hade varit mycket snällt om du lagt ut en arg Göran ist :) Jag la ju ut Ulla-Bella!



Hade glömt att du ska till Washington. Hemma 26 lr hur var det?

2011-11-10 @ 23:35:17
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp hemma till den 26/11. Åker 19:onde! Arg Göran vill nog inte vara med på bloggen! Kommer du hem den 17?

2011-11-11 @ 14:27:06
Postat av: Elli

Jag flyger på morgonen den 17 här i från vilket innebär att jag landar morgonen den 18 i Sverige..

2011-11-11 @ 19:31:16
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ah så vi hinner säga hej och hejdå typ :-/ trist. Men vi hinner ju ses efter DC i några veckor va?

2011-11-11 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0