Kortterminal, fortfarande huvudvärk och glansigt hår :-)

Idag har jag ordnat ett bankgiro till mitt aktiebolag och kollat upp om kortterminal. iPhone har en kortläsarapp som man kan använda och ta betalt med. Men jag tycker det är dyrt med 2,75% på betalningen. Om man endast har småbelopp och inte så många transaktioner kan det vara jätte bra. Men för mej som oftast har stora belopp på över 500 kr så blir det i slutändan lite för mkt av inkomsterna som går till appen. Så därav har jag nog bestämt mig för att beställa en mobil kortterminal från point. De verkar bra.
Jag har även varit upp på stan och käkat lunch med mannen. Det var trevligt sällskap men dålig mat :-/ smakade skolmat.
Nu ligger jag i soffan och vilar. Jag har fortfarande huvudvärk :-( jag som aldrig brukar få huvudvärk, så det kanske inte berodde på Bolagsverket igår. Somnade igår klockan 19.30 när jag la Ludde. Är nog inte helt frisk. Ikväll blir det ingen dans.
Ska hämta barnen om dryga timman så nu ska jag vila.

Är föresten så nöjd med schampot tycker håret blir så fint. Både glansigt och faller bra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad e de för shampo? Nyfiken:)

2011-11-08 @ 15:59:06
Postat av: Elli

Ditt hår ser superfint ut, å långt! :)

2011-11-08 @ 19:00:25
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Michelle

så härlig blogg(:

2011-11-08 @ 19:50:30
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om snygga tygkassar i min blogg och du känner för det :)

2011-11-08 @ 21:24:06
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ja håret växer, wihoo. Självklart shampoo som jag säljer ;-) men jag kan visa dej hanna vilket det är när jag kommer till Washington. Det är ju bara en och en halv vecka dit :-)

2011-11-09 @ 09:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0