Kundkväll på kliniken.

Det blev så lyckat ikväll på kliniken. Vi hade jätte trevligt. Iofs satt vi mest och myste i soffan. Att det är den hemtrevliga kliniken råder det ingen tvivel om. När vi satt där var det endast stickningen som saknades kändes det som. Carina och jag kanske har gjort det lite väl hemtrevligt ;-)
Tjejerna blev väldigt intresserade av våra produkter. Men hur skulle de inte kunna bli det dom är ju bara bäst. Karin fick halva ansiktet behandlat. Det är så häftigt att man kan se resultat direkt. Hennes vänstra sida stramade åt sig och då är hon redan åtstramad i hyn och snygg. jag använder maskinen en gång i veckan för jag tycker att det är bäst att förebygga och snygga upp det jag har idag så jag slipper bli slapp och rynkig.

Idag har jag förövrigt duschat tre gånger inom loppet av en timma. Jag sköljde inte ur håret ordentligt första gången. Vilket jag märkte när jag blåst klart håret. Andra gången lutade jag mej in i duschen och sköljde bara håret. Men när man gör så kan man lätt missa bak på hjässan. Vilket jag gjorde. Och märkte efter att jag blåst håret. Så efter en tredje gång där jag fick ta av mej allt och duscha ordentligt en gång till så fick jag ur allt balsam. Och blåste håret en tredje gång. Jag hatar när det blir balsam kvar och håret känns flottigt!

Eftersom tjejerna inte ville bli med på bild så blir det folktomma bilder och så jag :-) tyvärr inga bilder alls. Blogg.se verkar strula går inte att ladda upp!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för igår! Det var så himla mysigt och jag är toppenpeppad på att testa grejerna!

2011-11-10 @ 07:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0