Lämnar man och barn.

Jahopp nu sitter jag i bilen på väg hem till mina föräldrar. Väskan packad. Pass, pengar och ett litet urval av kläder som kan behövas. Imorn åker vi till Hanna och Johannes i Washington. Med vi menas jag, min syster, min mor och min far. Japp sörrni vi åker som den glada kärnfamilj vi är. Mamma pappa och två barn. Det betyder att jag lämnar min man med de två små hemma. Det känns märkligt att lämna dem. För när allt kommer omkring är ju de min kärnfamilj. Jag är ju idag mamman. Min mamma är ju mormor idag. Mesig som jag kan vara saknar jag dem redan.
Men kul ska det bli ändå.
Jag ska inte ta ngt ansvar utan bara vara barn. Inte hitta vägen. Inte bestämma var vi ska gå, jag ska bara följa med. Det ska bli skönt :-)

veckan kommer bestå av shopping. Sightseeing. Thanksgiving middag. Hockey. Och förhoppningsvis mkt mer trevligt.

Flygresan imorgon kommer bli skön för mina medresenärer för jag har tappat rösten. Kan knapp få fram ett ljud. Och har tvär lock för öronen. Lite trist med tanke på trycket i öronen när man flyger. Jag sprängde ena trumhinnan vid en flygning när jag var 16 år och det vill jag inte göra om. Måste köpa tryckutjämnande öronproppar och hoppas på det bästa.

Får se hur mycket bloggande det blir i veckan. Ngt inlägg ska jag nog hinna med.

Ha en toppen vecka alla.
Kram

Kommer sakna honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0