Livat och film.

Herregud vilket jobb och ha småbarn. Sedan kl 16 i eftermiddags så har Görans bror med fästmö varit här med sina två små killar. Det har varit livat hela tiden. Ludde leker järnet när de är här. Inte en sekund sitter de ner. Men kul har de! För oss vuxna blir det lite jobbigare men det går inte att låta bli att le åt deras lek. Ett och annat sluta knuffas, inte kasta kuddar och hoppa inte i soffan blir det ju förståss men mest kul är det.

Nu har vi iaf välförtjänt degat ner oss i soffan. De två små sover. Godiset är slut. Lukas har joinat oss. O så tittar vi på fyrans film. Dumpa honom! Jag har ju läst boken, duktig som jag är. Inte för jag minns mkt från den eftersom det måste ha varit 6 år sen. Men filmen verkar okej. Verkligen stjärnspäckad.

Mina gullisar leker. Bygger koja i sängen med täcken och kuddar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en mycket trevlig kväll.

Och vi hade fel! Killarna somnade inom 20 min :) Mer sånt!!!

Kram!

2011-11-12 @ 23:44:02
URL: http://johanna.funnelweb.se
Postat av: Anna

Haha skönt. Våra kids somnade fort men vaknar och skriker lite emellanåt. De levde väl rövare så mkt så de måste bearbeta massa nu i sömnen :-) glömde säga att du ska ha det toppen i NY. Glöm inte att shoppa. Och doktorer och supermodeller har inget gemensamt ;-)

2011-11-12 @ 23:54:00
Postat av: GlitterLover

Vad roligt att starta upp en skönhetsklinik!

2011-11-13 @ 10:20:55
URL: http://glitterlover.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, tack det ska jag och nej de har verkligen inget gemensamt!

2011-11-13 @ 19:07:21
URL: http://johanna.funnelweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0