Ont i nacken, pippispel och kronjuvelerna

Igår kväll åkte jag och tränade aerobic dance. jag mådde mkt bättre. Hade igen feber och väldigt lite huvudvärk. Tror den lilla huvudvärken var pga den lilla sömnen natten innan. Så trött var jag. men jag kände att om jag skulle orka vara uppe till åtminstone kl 21 så var jag tvungen att träna. Min man skulle på AW med vänner. men mina föräldrar skulle komma hit. Så jag tog tillfället i akt och lät dem vara barnvakt i dryga timmen.
Väl hemkommen blev det till att göra pannkakor till barnen. Vi skulle äta när Göran kom hem. Därefter försöka lugna ner dem för läggdags. Men det börjar bli ett mission impossible. Skrik, gråt, vill inte, näeee (Edith säger så) men tillslut gick min mor in och la sig och läste för dem. One was down. Edith tänkte inte sova. Hon tittade på idol med mormor. Men innan vi skulle äta la jag henne och hon somna. Wihoo.

Vi åt gott. Tittade på idol. Hade trevligt. Jag åkte och handlade vid 21.50. Tack Coop att ni har öppet sent. Bröd, juice mjölk frukosttillbehör till gäster.

Därefter sjönk vi ned i soffan och började titta på kronjuvelerna (då menar jag filmen ;-) ) det tog inte lång tid förrän jag låg med halv öppen mun lite dreglandes och snarkandes. Men jag kom längre in i filmen än ingressen. Säkert 20 min iaf. Usch stackars Göran vilken underbar fru han har ibland :-)

Idag har jag fått så himla ont i nacken av dansen igår. Vi värmde aldrig upp nacken och det känns!!! Kan knappt vrida huvudet. Men det går nog över lika fort det kom.

Nu ska jag och Edith spela pippispel. De fick en herr Nilsson och ett pippispel av sin mormor och morfar igår.
Göran och ludde sover.
Jag och Edith sov innan dem. Här jobbar vi i skift ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Blev bada istället för Pippi. Edith är lite liten för att förstå att det är ett spel inte ngt man ska kasta runt med. :-)

2011-11-05 @ 14:26:27
Postat av: Kicki

Ja. Jag har också ont i nacken. Där ser man hur mycket rock n' roll man är... Och jag var ändå uppvärmd av pumpen innan...

2011-11-06 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0