Packat inför Washington

Så nu har jag packat. Det tog mej ca 3 min. Vilket var tur för idag har det varit fullt upp. Först städat alla rum. Tvättat (vilket jag fortfarande gör). Sen har jag haft möte med Fia och Sandra. Jag fick även med mej höggravida Sara. Det var trevligt. Dock så strular det lite med företaget måste ordna upp det.
Sen blev det lång lunch med ny hemkomna LA bon Ellinor. En kebabsallad på Picasso i Hallsberg. Mummmmms
Nu sitter jag i soffan med mina två små och tittar på jake och piraterna. Jag och Mannen ska möta upp Sara och Marcus på wobbler och käka sen vid sex. Därefter ska vi på Eldkvarn. Kommer vara som ett kryss imorgon. Avfärden till Arlanda börjar kl 5.30 :-( men imorn em landar vi i US and A! Ska bli super kul. Men jag kommer sakna barnen och min man.

Min fullpackade väska ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0