Still jetlag

Att inte kunna sova är ju så mycket värre än att vara trött och inte få sova. Natten igår var fruktansvärt. Att bara vilja sova men inte kunna. Nattens dåliga sömn resulterade i att Denna dag inte alls var speciellt produktiv. Jag lämnade barnen på dagis alldeles för sent, åt frukost, la mej för att sova ngn timma eller två. Det blev tre. Därefter städade jag uthyrningen. Ställde ut frukost. Sen gick jag och hämtade barnen. Mor, far och syster kom. Vi gjorde mat. Tittade lite på Emil. Syster och jag drack oboy och åt en saffransbulle. (som småbarn) Nu har jag halvsovit på soffan till nyheterna och ska nu sova. Jag hoppas och tror att jag är i form igen imorn. För nu måste här jobbas ordentligt! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0