Uppdaterat iPhone o tränat

Tänk va bra att man kan blogga samtidigt som man sitter på toaletten!
Tack Gud för iphonen!
Jag har precis kommit hem från ett Body pump pass. Oj va jag kommer bli stark! ;-) känner faktiskt redan att jag orkar mer. Vilket är kul för då blir jag lite mer motiverad till att träna. Annars är ju jag en danstjej som gillar alla pass med popmusik där man får skutta runt. Men muskler är ju bra att ha har jag hört!
I förmiddags hann jag inget mer än att städa och uppdatera min mobil. Det tog mycket lägre tid än jag räknat med.
Nu ska jag hoppa in i duschen o testa mina nya schampon o balsam så se upp för nu ska håret bli fin fint!

Efter det är det snabbt lunch. Sen hämta min Thorén tavla som Bukowskis ska leverera till Eurostop strax efter tolv. Oj nu är det bråttom!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska slänga i mej min lunch däremellan oxå :-/

2011-11-03 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0