Vaknade tidigt och shopping

Blogg inlagg med Johannes mobil som som saknar de tre sista bokstavarna i alfabetet. Ursakta om ngn har svart att lasa.

Det far bli endast ett kort inlagg for hans mobil vill att jag ska skriva allt pa engelska sa det andrar alla mina ord hela tiden. Och jag blir tokig.

Vi ar iaf pa vag i en hyrbil till shopping. Johannes kor. Jag Vaknade imorse kl 5.20. Gick upp tappade upp ett bad och la mej och laste Jane Eyre. Det var sa skont. Lugn och ro. Hor Inte till vardagen nar man har tva sma.
Hanna och Johannes kom och hamta upp Oss vid 9.30. Da hade vi varit uppe I nagra timmar.

Mer om resan och allt ikvall. Nu blir det till att handla. Eller som Johannes mobil sager. Shoppingtime!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0